Sports Car Enthusiasts of Northwest Arkansas
 
HomeHome  Portal  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log in  

Share | 
 

 American Foreign

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
blueovalsoldier

avatar

Posts : 34
Reputation : 0
Join date : 2009-10-07
Age : 29
Location : Camp Humpherys, South Korea

PostSubject: American Foreign   Wed Oct 07, 2009 3:26 pm

Names Josh. Kim invited me to help bring some stang lovin to the site. lol Ive got a '95 Mustang GT, 5.0 5speed. Its pretty much stock for now...as fate would have it i finally get my bonus and have the money to play a lil but im stuck in Korea for a year maybe two! Just wanted to say hey and introduce myself, lookin forward to the automotive chat, arguments and oppinions.
Back to top Go down
View user profile
mr taco
2JZ? No Shit!!
avatar

Personal Title : MegaSquirt me
Posts : 95
Reputation : 1
Join date : 2009-10-06

PostSubject: Re: American Foreign   Wed Oct 07, 2009 3:41 pm

welcome josh! some of us love arguing with mustang owners Wink

Hope you enjoy the site!
Back to top Go down
View user profile
blueovalsoldier

avatar

Posts : 34
Reputation : 0
Join date : 2009-10-07
Age : 29
Location : Camp Humpherys, South Korea

PostSubject: Re: American Foreign   Wed Oct 07, 2009 4:13 pm

well hello nate, hows the supra coming along? oh im enjoing the site already, just hope no1 takes the heated debates to seriously. Just lookin for a lil automotive stimulation in my life, im not allowed to drive here....im going insane!! :(
Back to top Go down
View user profile
mr taco
2JZ? No Shit!!
avatar

Personal Title : MegaSquirt me
Posts : 95
Reputation : 1
Join date : 2009-10-06

PostSubject: Re: American Foreign   Wed Oct 07, 2009 4:23 pm

I bought a 2jz for it, just catching up on funds to rebuild it and get a nice turbo setup.

We don't take things personally around here, talking shit and arguing is just the way we do things. It's all in good fun. If you were here hanging out with us you'd know exactly what i'm talking about Wink

Half the shit we say is usually a sarcastic joke of some kind.
Back to top Go down
View user profile
302Stang
Leader of the Mustang Mafia
avatar

Personal Title : Slut For Money
Posts : 146
Reputation : 2
Join date : 2009-10-06
Age : 28
Location : Flatty's House

PostSubject: Re: American Foreign   Wed Oct 07, 2009 4:29 pm

Welcome! Glad to see you made it to the board. =]

You need to post some pictures of Tracy. ;]

_________________
Back to top Go down
View user profile
blueovalsoldier

avatar

Posts : 34
Reputation : 0
Join date : 2009-10-07
Age : 29
Location : Camp Humpherys, South Korea

PostSubject: Re: American Foreign   Wed Oct 07, 2009 4:31 pm

nice, w the 2jz youve got a shot a building a real car. lol i kinda figured no1 would take anything to seriously, after all your friends with kim. Next time im home on leave ill drop by and meet the gang, party a bit. good luck w the supra, it wont be long and youll be chewin up asphalt....
Back to top Go down
View user profile
blueovalsoldier

avatar

Posts : 34
Reputation : 0
Join date : 2009-10-07
Age : 29
Location : Camp Humpherys, South Korea

PostSubject: Re: American Foreign   Wed Oct 07, 2009 4:34 pm

You need to post some pictures of Tracy. ;]


tell me ab it, stupid government computers dont allow myspace so i had to create a facebook and i dont have any pictures to upload to it or this site.....maybe i can have some1 email me some from home.
Back to top Go down
View user profile
Flatty
Banned Member
avatar

Personal Title : GunnafukastangIDB
Posts : 275
Reputation : 0
Join date : 2009-10-06
Age : 31
Location : 302Stang's House

PostSubject: Re: American Foreign   Wed Oct 07, 2009 4:37 pm

mr taco wrote:

We don't take things personally around here, talking shit and arguing is just the way we do things. It's all in good fun. If you were here hanging out with us you'd know exactly what i'm talking about Wink

Agreed! If everyone agrees with each other than there is no reason to prove them wrong with evidence, i.e. Shit talking Camaro owners build the desire for us I6 kids to usurp the V8 kids with boost!! [someday ;p]

blueovalsoldier wrote:
nice, w the 2jz youve got a shot a building a real car. lol i kinda figured no1 would take anything to seriously, after all your friends with kim. Next time im home on leave ill drop by and meet the gang, party a bit. good luck w the supra, it wont be long and youll be chewin up asphalt....

Good luck in Korea, please contribute as much as you can, we like learning about new motors, even if they are Ferds. smilie

_________________
78 280Z Terbeaux - RBs, MSnSE MSI V3.57, 740i FMIC
86 300ZX Turbo - BW T5, Maxima Alternator, "L28ET Hauler"
Back to top Go down
View user profile
'Cuda66
No Fat Chicks
avatar

Posts : 61
Reputation : 1
Join date : 2009-10-08
Location : Joplin/Bella Vista

PostSubject: Re: American Foreign   Thu Oct 08, 2009 12:38 am

302Stang wrote:
Welcome! Glad to see you made it to the board. =]

You need to post some pictures of Tracy. ;]

Hey, I will post pics of me all I want.


Haha, welcome!
Back to top Go down
View user profile
302Stang
Leader of the Mustang Mafia
avatar

Personal Title : Slut For Money
Posts : 146
Reputation : 2
Join date : 2009-10-06
Age : 28
Location : Flatty's House

PostSubject: Re: American Foreign   Thu Oct 08, 2009 12:40 am

'Cuda66 wrote:
302Stang wrote:
Welcome! Glad to see you made it to the board. =]

You need to post some pictures of Tracy. ;]

Hey, I will post pics of me all I want.


Haha, welcome!

Lol. His mustang's name is Tracy. ;]

::Prepares for confusion::

_________________
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: American Foreign   

Back to top Go down
 
American Foreign
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Mcdonald's All American Game this Wednesday on the Score!
» All American Shitty Build
» New American Record Men's 10,000m
» How much HP in american wrr and european wrr
» The All-American Race Weekend presented by Global Barter Corporation - Arca Racing Series

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
NWA Motorsports :: General NWAMS Topics :: Member Introductions-
Jump to: